Reģistrēties
Kontaktinformācija
Login

Pieslēgties



Register

Reģistrēties

Question

Kontaktinformācija

dr facebook twitter
Sākums Jaunumi
Jaunumi


Kāpēc vērts lietot uzturā smiltsērkšķus? PDF Drukāt E-pasts
Trešdiena, 18 jūnijs 2014 15:24

 

Smiltsērkšķi ir ļoti vērtīgs organisma apgādātājs ar dabiskajiem vitamīniem, jo tā lapas un ogas satur praktiski visus dabā esošos vitamīnus.

Šo augļu regulāra ēšana būtiski palīdz papildināt organisma vitamīnu krājumus.

Smiltsērkšķi satur vairāk nekā desmit taukos un ūdenī šķīstošos vitamīnus. 
Pateicoties smiltsērkšķu sastāvam, šie vitamīni ļoti labi saglabājas un organismam tos viegli uzņemt.
Smiltsērkšķos ir minerālvielas dzelzs, mangāns, varš. 
Atšķirībā no citām sulām, smiltsērkšķu sula satur arī B grupas, PP un K vitamīnus,
kā arī vairāk nekā 15 dažādu mikroelementu. Smiltsērkšķu eļļa satur 2-3 reizes vairāk E vitamīna nekā mandeļu rieksti.
E vitamīns ir spēcīgs pretiekaisuma līdzeklis, tāpēc dzerot sulu kā vitamīnu avotu daudzi novēro senu,
aizmirstu un pilnīgi neizārstētu iekaisumu izveseļošanos. 
Pateicoties F vitamīnam, smiltsērkšķu sula kopā ar savu eļļu labi novērš nogurumu pēc ilgstoša darba ar datoru,
kā arī veicina domāšanas un reakcijas ātrumu. Smiltsērkšķi satur arī K1 vitamīnu (tā šeit ir vairāk nekā pīlādžos),
līdz ar to sekmējot normālu asins recēšanu, kas īpaši svarīga pie operācijām, iekšķīgiem asiņojumiem, čūlām, hemoroidiem. 
Smiltsēršķos tāpat atrodami arī daudzi dažādi karotenoīdi,
kas veicina ievainojumu dzīšanu (par to liecina kaut vai smiltsērkšķiem raksturīgais oranžais tonis). 
Karotenoīdu ir tik daudz un to krāsas noturība tik laba, ka tos atdala un izmanto pārtikas krāsvielu izgatavošanai. 
Protams, smiltsērkšķi satur arī daudz C vitamīna, taču tā daudzums var svārstīties atkarībā no šķirnes,
uzglabāšanas apstākļiem un citiem faktoriem. Vērts iegaumēt, ka, augļiem pārgatavojoties, to vitamīnu skaits samazinās.

Sea-buckthorn1

Pēdējās izmaiņas: Trešdiena, 18 jūnijs 2014 15:28
 
Jāņu sieru gatavojot! PDF Drukāt E-pasts
Otrdiena, 17 jūnijs 2014 11:58

 

Jāņi nav aiz kalniem un ir pienācis laiks siera gatavošanai! :) Vai esi jau gatavs?
Padomi siera gatavošanā:
Rūpīgi izvēlies pienu un biezpienu, svaigi un kvalitatīvi produkti ir priekšnoteikums gardam Jāņu sieram. 
Esi radošs izvēloties garšaugus, kurus pievienot sieram, neaprobežojies ar sāli un pipariem. 
Gatavojot saldos Jāņu sierus rīkojies tāpat kā gatavojot sieru ar ķimenēm,
tikai ķimeņu vietā katlā ar sakarsētu sviestu pievieno siera masai,
piemēram: rozīnes, sezama sēkliņas, sadrupinātus riekstus, žāvētus augļus un nedaudz cukura, aptuveni vienu ēdamkaroti. 
No siera iztecējušās sūkalas vari izmantot kā olbaltumvielu kokteili vai kādā citādākā veidā, lai bagātinātu savu maltīti. 
Ļauj paštaisītajam sieram sasilt līdz istabas temperatūrai pirms pasniedz to,
tādejādi atdzīvosies visas garšas nianses un smaržu buķete. 
Siers iegūs vienmērīgu, dzeltenu krāsu, ja olas liksi kopā ar sviestu,
bet, ja tās pieliksi reizē ar biezpienu, siers izskatīsies ziedains. 
Ja Jāņu sieru vēlies uzglabāt ilgāk, tad ieberz to ar sāli, ietin maisiņā un novieto vēsā, sausā telpā.
Janu siers

 

Pēdējās izmaiņas: Otrdiena, 17 jūnijs 2014 12:01
 
Produkti,kas palīdzēs tikt vaļā no liekā svara vēdera rajonā PDF Drukāt E-pasts
Piektdiena, 13 jūnijs 2014 12:10

 

Greipfrūts. Greipfrūti ne tikai dabiski dedzina taukus, bet ir arī vērtīgs vitamīna C avots.

Šī vitamīna trūkums var būt netiešs vēdera muskuļu atslābuma iemesls un veicināt tauku

uzkrāšanos šajā rajonā.

Zaļā tēja. Zaļās tējas sastāvā esošie katehīni veica ātrāku tauku sadedzināšanu

jostasvietas rajonā.

Nelielā eksperimentā noskaidrots, ka četras līdz sešas tases zaļās tējas palīdz

tievētājiem sasniegt kāroto mērķi ātrāk nekā tiem, kuri tēju nedzer.

Mandeles. ASV veikts vesels pētījumu un eksperimentu komplekss par to,

kā mandeles palīdz risināt lieko tauku problēmu vēdera rajonā.

Tajos noskaidrots, ka mandeles efektīvi palīdz nomākt apetīti un samazina bada sajūtu.

Cilvēki, kuri mandeles lieto paralēli diētai un paaugstinātai fiziskai slodzei, notievē par

14 procentiem vairāk nekā tie, kuri tikai ievēroja diētu un apmeklēja sporta zāli.


Jogurts. Regulāri apēd vismaz trīs porcijas dabīga dzīvā jogurta dienā

(nejauc ar jogurtiņiem plastmasas glāzītēs).

Tas var palīdzēt samazināt svaru par pieciem kilogramiem trīs mēnešu laikā,

turklāt 60 procentu šo "zaudējumu" attieksies tieši uz vidukļa un vēdera rajonu.


4b69d5492301717edfc23a3ead12afae

Pēdējās izmaiņas: Piektdiena, 13 jūnijs 2014 12:19
 
Saldie brīnumi! PDF Drukāt E-pasts
Ceturtdiena, 12 jūnijs 2014 16:25

 

Saldo ķiršu sastāvā ir ievērojams daudzums A provitamīna, C un P vitamīni, kā arī B grupas vitamīni. 

 

Šajās ogās ir nikotīnskābe un ievērojams daudzums fosfora, kalcija un dzelzs.

 

Saldos ķiršus uzturā iesaka pie aknu un nieru slimībām - saldie ķirši stimulē šo orgānu darbību.

 

Ar sauju saldo ķiršu dienā ārstē augstu asinsspiedienu.

Mazasinības slimniekiem saldos ķiršus lietot uzturā iesaka, lai nodrošinātu organismu ar pietiekamu dzelzs un vitamīnu daudzumu.


Saldo ķiršu lietošana uzturā uzlabo asinsriti, saldo ķiršu sula un kompots uzlabo vielmaiņu.

 

 cherries-wallpaper

Pēdējās izmaiņas: Ceturtdiena, 12 jūnijs 2014 16:29
 
Produkti,kas uzlabo smadzeņu darbību! PDF Drukāt E-pasts
Trešdiena, 11 jūnijs 2014 15:21

 

Iepazīsties ar produktiem, kas uzlabo smadzeņu darbību!

Žāvētas aprikozes. - Žāvēti augļi ir bagāti ar dzelzi un C vitamīnu. Dzelzs stimulē kreiso galvas smadzeņu puslodi, kas atbild par analītisko domāšanu, bet C vitamīns palīdz dzelzij labāk uzsūkties. Jāēd trīs vai četras žāvētas aprikozes dienā.

Mellenes. Šīs ogas samazina risku pasliktināties smadzeņu darbībai saistībā ar novecošanos. Mazākā mērā šī īpašība piemīt arī kazenēm un avenēm.

Menca. - Satur selēnu, labvēlīgi ietekmē garastāvokli, novēršot depresiju. Apviļā to miltos, cep no abām pusēm un pasniedz kopā ar griķiem un vārītiem dārzeņiem. Zivs satur arī smadzenēm derīgo fosforu.

Baklažāni. - Baklažānu mizas satur antociānu - tumšu pigmentu un vienlaikus antioksidantu. Tas palīdz saglabāt nepieciešamo tauku daudzumu smadzeņu šūnu membrānās, aizsargājot tās no bojājumiem.

Vistas gaļa - ir bagāta ar vitamīniem B2, B6 un B12, kas stiprina nervu sistēmu, uzlabo atmiņu, novērš depresiju un bezmiegu.

Kivi. - Viens kivi satur dienā nepieciešamo С vitamīna devu un pasargā no brīvo radikāļu kaitīgās ietekmes - atmiņas pasliktināšanās un nespējas pieņemt lēmumus.

Zaļie zirnīši. Nodrošina organismu ar B1 vitamīnu. Jogurts. - Tas ir kalcija avots, un šis minerāls ir svarīgs nervu sistēmas darbībai.

Dzērvenes. - Satur antioksidantus, samazina iespējamās, negatīvās insulta sekas.

Rūgtā, melnā šokolāde. - Satur magniju - mikroelementu, kas vajadzīgs labai atmiņas darbībai.

 

Cranberry-1024x789

Pēdējās izmaiņas: Trešdiena, 11 jūnijs 2014 15:23
 
20 lapa no 21

SākumsIepriekšējā1617181920NākamāBeigas
Majas lapas izveide Majas lapas SEO optimizacija Majas lapas reklama Majas lapas apkalposana Majas lapas izveide, SEO optimizacija, apkalposana